Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Bettan - 10 september 2011 21:35

Årets sista utomhus utställning är idag gjord.

Tur med vädret hade vi oxå.

Mulet men inte en enda droppe kom,

och härligt var det.


Vi är nöjda med dagen.

Egon som vi vet, haha!

Är ju en snyggning,

men kanske inte domaren

är lika övertygad.


Vi har fått lite samma kritik

nu ett par gånger på utställningarna.

Och vi har kommit fram till att

låta Egon vila på det här med

utställning över hösten/vintern.


Vi ska låta han växa till sig

nu över höst/vinter.

Hoppas på att han gör det med.

Då det är det han behöver.

Iaf i utställningsringen.


För övrigt är han ju tipp topp.

God kondition sa domaren idag,

det är kul att höra!


Får bli mycket aktiv/fysisk

aktivitet med honom nu

i höst/vinter.

Så Klart för alla våra fyrbenta!


Trots allt är det de jag gillar mest!

All aktivering med dem på olika sätt.

Jobba med dem, se deras glädje

och lycka.

Det Gör Mig Glad och Lycklig!

Bill var med på utställningen idag.

Shit vad stolt jag är över honom!

Visst var han jobbig i början,

men det var bara i början..


Han lugnade sig fint efter ett tag

och brydde sig inte alls om ALLA

andra hundar...


Lycka för mig det.

Bill han kan betee sig,

det vet jag!

Jag ligger här i soffan med migrän.

Det är priset man får ta efter en

dag på utställning.

Inte alltid de blir så,

men rätt så ofta känner jag av att.


Idag är en sån dag.

Tyvärr.

Då grannarna har kräftskiva idag.

Den årliga vi har med grannarna.

Men men, så är det...


Stefan & svärmor får bidra med

besöket från 113 ikväll.

Hoppas alla har en trevlig kväll

där borta iaf!

Nu ska jag strax sova.

Var uppe vid halv 4 idag.

SÅ man är rätt sleten...


En dag imon med,

och då hoppas jag på

en pigg & smärtfri.


Har lite saker jag TÄNKT

göra under dagen nämligen.

NEJ inte planerat, haha!

Bara tänkt göra...

Natti natt.





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards