Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Bettan - 18 september 2011 16:15

Jag har kommit till insikt.

Insikt med att sluta stressa.

Stressa i mitt inre.

En stress om allt som JAG

VILL, BORDE & SKA göras

här hemma.


Men nu orkar jag inte mera.

Jag vill bara leva.

Jag vill bara ta en dag i taget,

göra det som faller mig in.

Ta en dag i taget...


Det är svårt.

Stressen finns där.

Jag känner den...

Men varje dag numera

gör jag så gott jag kan.

Jag försöker bearbeta mig själv.

Tänka på annat.

Göra annat.


Allt behövs inte göras med en gång.

Det är ingen panik.

Det är inga måsten!

Det är bara jag och min sjuka

syn på det hela som vill ha att

klart MED EN GÅNG!


Men som sagt har jag kommit

till insikt med att det är inte så.

Det behöver inte vara så.

Jag orkar inte ha det så mera.


Denna höst vill jag inte känna stress.

Jag vill inte göra något här hemma.

(förutom de dagliga som städ & allt)

Jag vill fan bara njuta av livet.

Av varje dag..

Göra det som faller mig in.

Ta en dag i taget.

Njuta.


Det kan väl inte vara för mycket begärt,

av mig själv???


Denna helgen har varit LJUVLIG.

Jag har inte gjort något som jag

egentiligen behövt eller tänkt göra.

Jag har bara tagit dagarna som dem

kommit & njutit!...


Givetvis har vi tränat hundarna,

vi har gjort det som vi gillar mest!

Det är såhär varje helg skulle varit.

Helt oplanerade och bara ligga

framför oss...så som denna helg!

UNDERBART.


        Det blev appotering med Bosse & Bill.

    Fältspår med Egon.

    Blodspår med Lennart.

  

Även Bodil blodspårade, för första gången.

Gick verkligen BRA.

Stefan tog de spåret själv medans

jag fixade maten.

Så tyvärr fick jag ingen bild på det.


(Dåliga och suddiga bilder, jag vet!!!

Men så blir det ibland med mobilen)





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards