Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Bettan - 22 september 2011 06:15

Denna morgon blir det labbet.

Tyvärr.

Då jag alltid kört dit på eftermiddagarna

när jag jobbade halvtid.

Vilket verkligen var BRA!


Det var inte en människa där.

Som högst hade jag två personer

före mig..


På morgnarna brukar det vara TJUGO

personer före.

SUCK!


Men när jag tänker efter så har jag nog

oftast varit där på Måndags morgonar innan?!

Idag är de ju som bekant Torsdag,

vi får hoppas på mindre pensionärer idag :)


Det är idag veckan nr 5 som jag är och

lämnar blod.

En vecka till sen ska vi gå över till

varannan vecka.

Och än så länge har ju provsvaret varit bra.


Men jag börjar nu undra hur länge jag

ska äta dessa tabletter.

Då biverkningarna skrämmer mig.

De kan ju helt orimligt vara bra att äta

dessa för länge?!


Men vad vet jag,

bara mina funderingar....


En dag i taget så klart.

Men jag kan ändå inte låta

bli att tänka på framtiden.

Hur kommer de bli?!

Äta medicin hela tiden?!

Vad händer när jag slutar!?

 

SÅ många frågor men utan svar.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards