Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Bettan - 20 september 2011 22:16

Jag vågar inte vara Riktigt glad.

Jag vågar inte hoppas För mycket.

Jag vill!!

Men jag vågar inte...


Jag vill inte gråta,

jag vill inte skratta.

Jag vet inte hur jag

ska känna...

Tomt.


Jag vet inte vad jag trodde,

jag vet inte vad vi skulle få.

Nu vet jag vad vi fick,

men nu vet jag inte hur jag

ska känna...

Tomt.

 

Men det finns hopp!

Det är inte över!

Det finns chans!

Det finns...

 

Men nu är det bara tiden som vet.

Bara tiden kan säg hur det kommer

att bli eller inte bli..

Tiden.

Tid.

 

Just nu får tiden gå hur snabbt den vill,

springa snabbare än vanligt.

Dygnen snurra på i turbo-fart.

Bara gå, gå tiden, gå!!

Ovissheten finns kvar.

Att inte veta är altid värst.

Det gör så ont.

Allt man begär är ett svar,

ett svar som bara tiden kan ge...

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards