Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Mansdominerad skohylla.

Av Bettan - 25 april 2010 20:26

Idag blev de en tripp till K-stad,

Stefan han skulle inom och jobbet en stund.

Så vi bestämde att köpa skor samtidigt.

Svärmor hon var med oxå,

så medans Stefan var på jobb.

Shoppade jag och svärmor på Rusta, jysk och Team Sportia Outlet.

Mycket trevligt!


Men de blev mest tittande för min del.

En liten påse på Rusta blev de iaf.

142kr, nog billigaste jag handlat där.

Gött det!


Denna månad är inte fet med pengar precis,

allt kommer AlltiD samtidigt.

El, bil skatt...

Usch säger jag bara!

Men vi går inte i konkurrs lixom,

bara att dra in på de onödiga.

Lätt som en plätt om man bara vill!!


4 par skor blev det idag iaf.

TRE PAR till Stefan och ETT till mig bara, haha!

Inne på Team Sportia Outlet köpte Stefan sig ett par

Ecco skor, med gore tex.

899kr!!!

Men de e ju bra skor,

och billigare än vad dem skulle kostat inne på A. Nilssons skor i K-hamn.

Och nu när Stefan börjar bli aktiv med promenader och allt där till,

är de klart viktigt med BRA skor.


Efter detta körde vi till Skopunkten,

den riktiga andledning vi skulle till K-stad ju.

Köp 3 par betala för 2.

Helt klockrent erbjudande!!!

Där inne fick jag mig ett par nya gympa skor,

vardags skor helt enkelt.

Stefan han fick de andra två paren skor,

ett han ska ha på gymmet och ett par till vardags.


Kan ju säga att vår skohylla är väääldigt mansdominerad!!!

Haha, men de gör inget..

Skor är inte så kul,

tre par räcker till mig.

Ett par till vardags, ett par på gymmet och ett par till promenaderna.


Härligt med lite shopping,

hade dock vatt roligare att kunna shoppa MERA, hehe!

Men de tar vi nästa gång, haha!


Idag har vi även städat här hemma,

golven dem har torkats.

Så nu är de snyggt, rent och luktar ljuvligt!

Även fönstren på nedervåningen har putsats,

och gardiner har bytts.

Mycket nice!


Varit en mycket bra helg,

nu väntar en vecka med fullt ös!!!

Speciellt efter jobb,

nåt varje dag!

Och det är sååå kul!!!


Nu söndags mys i soffan med glass,

MUMS!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards