Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Min våg och jag!

Av Bettan - 26 april 2010 05:38

Innan min operation ägde jag ingen våg,

skulle aldrig få för mig att ha en.

Men när operationen och allt var bokad,

då köpte jag en.

Min första egna våg, haha!

Stort, lr inte!?!


Men numera är vi goda vänner.

Jag väger mig inte alls så ofta som innan,

då jag inte går ner som innan.

Men nu blir de nån gång ibland,

några veckor emellan typ.


Idag var de en sådan dag,

vägde mig och den visade 64 kilo !!!

Ljuvliga känsla!

Det blir alltså 65 kilo minus,

GÖTT!


Förr i tiden skulle jag aldrig heller berätta vad jag vägde,

idag har jag inga problem med det.

Berättar till och med Vad jag vägde när jag var som störts,

när någon frågar lixom..

Och varje gång får jag samma reaktion,

alla blir så chockade typ.

Dem kan inte förstå dem vikterna,

men de säger jag inte om.

Det är ju jätte mycket,

129 kilo var ju min vikt innan.

Fruktansvärt!


Men de e ju jätte svårt att gissa någons vikt,

så att jag vägt så mycket är klart svårt att förstå.

Även för mig.

Men det är sanningen iaf.


Och aldrig, aldrig ska jag dit igen!

Aldrig ska jag bli överviktig igen, aldrig!

Efter att ha sett bilder från innan,

hemskt att se!

Jag kan inte se, mår dåligt som satan!


Men jag tror att,

när jag var så stor.

Varken kände lr såg jag mig sååå stor.

Och det är som nu,

jag varken känner lr ser mig sååå liten som jag är nu.

Lustigt de där,

hjärnan den kopplar inte som den ska antagligen, haha!

 

Nahe min själ,

nu är det slut tjatat..

Dags att klä på sig för att köra till arbete,

ny vecka framför oss gott folk!


Trevlig Måndag <3


"ser du det jag ser?"

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards