Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

En timmer mer eller mindre.

Av Bettan - 27 april 2010 05:45

Jag gick och la mig vid tio igår,

i hopp om att vara pigg och utvilad idag när klockan ringde.

Haha, säkert!

Tröttare idag än jag var igår morse,

och i förgår kväll gick jag inte och la mig förrens

halv tolv ungefär.


Jobbigt de här med timmar och sömn.

Jag hade verkligen kunnat sova hur många timmar som helst,

men jag är alltid trött ändå!

Och jag vet att sover jag fööör många timmar,

är de helt kört.

Då är jag slö som satan hela dagen.


Egentligen tror jag inte man behöver så många timmars sömn.

Bara ren inbillning,

och de här med att sova 8 timmar,

tror jag är en bluff!

Ett påhitt lixom..


Jag vet att sover jag 4-5 timmar,

är jag pigg på morgonen men slö på kvällen.

Sover jag mer är jag slö på morgonen och resten av dagen,

haha!

Jobbigt värre det där..


Detta är ju vår sista vecka med skift,

känns både bra och dåligt..

Att gå hem tio i tre,

kommer jag VERKLIGEN sakna!

Men vi hoppas på mera att göra till hösten,

så de kan bli skift igen.

Riktigt eftermiddags skift,

3-23 eller så.


Samtidigt som jag vill jobba skift till hösten oxå,

vill jag de inte..

Det beror på hur de blir med min och Egon's utbildning inom försvaret.

Väntar på att de ska bli anlagsprov här nu innan sommaren,

efter det bestämmer jag mig om jag ska gå den eller inte.

Kan få en dröm förverkligad där,

om lumpen liknande övningar.

Hehe, hade vatt fett nice med en utmaning!

Som sagt får vi se efter provet och så,

Egon's höfter ska röntgas och han ska MH testas oxå först.

 

Dags att käka upp muslin,

för att sedan invänta min skjuts.

Murre!

Nästa vecka är det han och jag som

börjar cykla till jobbet!

Haha, de ska verkligen bli en upplevelse!

Kommer jag göra det mer än en gång???

De är den stora frågan!...


Trevlig Tisdag <3


"boys will be boys"

 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards