Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Blodiga ben.

Av Bettan - 27 april 2010 21:42

Finns de något tråkigare än att raka benen?

NEJ!

Det blöder lite här och där efteråt.

Hur bra men än tycks ha rakat dem,

så är dem sticksiga.

Blääää, som jag just såg var mina taggiga..

Haha, och de ska förställa ett par nyrakade ben.

Jovisst, trevligt!

Hade behövt köra över dem imon igen,

men känner jag mig själv blir de inte så..

Lär dröja läääänge tills nästa gång,

som alltid mellan mina ben rakningar!

Sån är jag   


Något som kommer kännas imon,

är ju kylan.

Kylan på jobbet på mina nyrakade ben.

Brrrr, kallare än vanligt.. hehe!

Men de växer ju ut igen,

haha!

Tyvärr lr inte?

Hade vatt skönt slippa raka benen,

och så klart annanstans oxå.

Tänk om man bara kunde bestämt sånt lixom,

fyllt i en lista.

Hår där lr inte!

Sen så skulle de lixom bara bli så,

så som man vill..

haha, lite av min livliga fantasi där   


Nej nu tar jag mina nyrakade men ändå sticksiga ben

och lägger mig.

God natt!

"varför skulle de handla om DIG?"


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards