Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Peppa!!!

Av Bettan - 28 april 2010 05:32

Jag tror alla människor behöver peppas,

i olika situationer.

En del och en del mindre.

Ett postitivt tänkande är ju A och O.

 

Jag mår iaf jävligt bra av att peppas,

jag behöver den energin!

I olika avseenden.

 

Något som oxå kan påverkas är ju negativ peppning.

Asså en människa tror att nån Inte kommer göra en viss sak.

På så vis blir man ju peppad att visa motsattsen,

verkligen bevisa att jag ska min själ göra det !

 

På Måndag ska ju jag och Murre börja cykla till jobb.

Och en viss del av mig tror att jag bara kommer göra det

EN gång, sen aldrig mer.

Medans en annan del har gett sig fan på att göra det Varje Dag..

Hur det blir får tiden utvisa!

Men jag ska iaf försöka,

jag vill göra det!

(JAG BEHÖVER PEPPAS!!!)

Det blir ju bra med träning,

inte minst för benen.

Vilket behövs till min kommande tattoo i höst, hihi!

 

Och att jag inte varit på gymmet en ända gång än,

gör oxå att jag vill cykla.

Behöver det, då blir de träning där, och den är dessutom gratis, hehe!

De här med gymmet måste jag ta tag i,

men fan de finns ingen tid!..

Träning med hundarna varje kväll typ,

och de gör inget..för dem går före ALLT annat så   

 

Det löser sig det här,

jag fixar det..

 Hur jag än gör så är jag än vinnare,

haha!

 

Happy Onsdag!

 


 
 
Ingen bild

Becca

28 april 2010 10:59

klart du fixar de du verkar fixat allt anant du agit på dig :)
du får väl införa lite träning när du tränar hundarna. du får hoppa runder upp och ner på lite grenar som ligger om ni e i skogen. allt funkar om man vill o kan och du har strykan till båda som jag uppfattat dig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards