Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Om en månad..

Av Bettan - 29 april 2010 05:37

..exakt. Fyller jag då 25 år.

Nice!

Känns stort men ändå inte,

haha!

Kalas är inte min grej,

bara så boring!

Varför fira att man blir ett år äldre?


Det är inte de att jag har ålders noja,

men jag har aldrig firat mina födelsedagar

sådär STORT.

Hade mina funderingar på att ha PARTY på min

25 års dag.

Men NEJ,

varför ha stort party nu när jag inte haft de innan?!


Jag dricker inte alkohol,

jag hatar fulla människor.

Och på party förväntas ju båda delar!


Jag ska spendera min födelsedag där jag

trivs som bäst, med mina hundar!

Och bland massa andra hundar oxå.

Vi ska på utställning både Lördag-Söndag

helgen jag fyller år.

Och nu när jag tänker på det kan jag inte komma

på ett bättre sätt att fira min Stora Dag på!

 

Kalas för de bli på kvälls kvisten den 29/5 när vi är hemma.

Mina tankar går lite på att ha öppethus,

haha fan vad de låter dumt!

Men att vem lr vilka som helst är välkomna hit då,

bara om man känner för att så klart.

Inget party lr sådant,

utan bara umgås..


Ska ha både smörgås tårta och vanliga tårta i kylen,

(underbart med en svärmor som är bagare!)

så att de finns mat till dem som kommer.

Kan tänkas detta blir trevligt!

Inget stort och inge alkohol,

bara vanligt hederligt kalas för dem som vill   


Jag förväntar mig inte mycket folk,

men de kan ju vara bra att ha mat i kylen.

Fall i fall de kommer några lixom,

haha!


Jag känner lite att

varför ska jag fira min födelsedag

stort detta år när jag aldrig gjort de innan?

25 är bara en ålder.

Att fylla år är ingen big deal,

inte för mig.

Det är bara något man gör.


Och hur folk kan ha åldernoja förstår inte jag?

Det är inget jag lider av..

Varför ska man fundera över sådant?

Åldras är något vi ALLA gör,

Så Är Det Bara!

 

Jag älskar livet,

mitt liv jag lever här och nu.

Jag har allt jag någon sin kunnat drömma om!   

Förutom dröm jobbet dock,

men hur ska jag kunna hitta det?!

När jag inte vet vad jag VILL jobba med!?

 

 

LIVET ÄR UNDERBART!

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards