Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Bettan - 1 januari 2010 14:00

   Idag är det ett år sedan jag började blogga,

hehe!

Shit vad tiden den har gått snabbt!

De roliga är att jag alltid sagt att jag inte ska varken blogga lr skaffa facebook.

Men nu är jag fast i båda två träsken, haha!

Skönt att man kan ändra sig   

 

Kvällen igår var mycket lyckad,

trevligt som tusan.

Och gott åt vi oxå.

Vår trerätters meny vi skapat, hehe!

Förrätt: ToastSkagen

Varmrätt: Potatisgratäng, fläskfile, kallsås och sallad

Dessert: Chockladpudding och grädde

MUMS!

Dock så har min mage vänt sig ut och in idag,

ingen höjdare.

Men ibland kan de vara värt de när man ätit så gott!!!!


  

Bosse han klarade dagen fint igår,

kvällen oxå.

Inte alls stirrigt vid tolv slaget.

Mycket tack vare att inga grannar var hemma och sköt något.

Så önskar jag de var varje nyår!

Raketer är ju ett jävla skit, som sagt!

Speciellt tänker jag på mina fyrbenta vänner,

en del lider mer än andra.

Där ibland Bosse.

Som gärna kröpit av skinnet om han kunnat.

Så synd om honom..

Men som sagt igår gick de jätte bra,

vilket var dö skönt!

 

Egons första nyår igår,

och han klarade de galant!

Han brydde sig inte ett skit,

Egon och Bill snarkade ikapp vid tolvslaget.

Härligt att dem inte reagerar!

Även Rocky var lugn,

han bryr sig inte heller.

Peppan vet jag oxå tar det cool lugnt,

nu på äldre dagar hör hon ju illa med så.


              


Idag ska jag inte göra många knop,

sov till tolv och de satt sina spår.

Man blir helt försoffad av att sova föööör länge.

Jobbigt men skönt, hehe!

Ska slänga mig i soffan och ligga där hela dagen,

får bli ett par filmer helt enkelt.

Nice!...


God fortsättning! <3  


"Nytt år,

nya möjligheter & nya val.."

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards