Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Bettan - 8 januari 2010 05:37

Fredag idag då jag,

ingen Fredags känsla infinner sig.

Det är tråkigt!

Kan nog vara för att vi ska upp tidigt imon,

mellan 8-15 ska vi vara på kurs.

M1, på brukshundsklubben i Karlshamn.

Kommer bli väldigt intressant tror jag,

lr jag hoppas ju det iaf.


M1, handlar om hundens beteende.

Att gå en M1 kurs gör så att man när man gått X antal kurser,

kommer medverka under mentalbeskrivningar av hundar.

Vara figuranter och hjälpa till helt allmänt.

Kul!

MH testet med Bill var sjuk kul,

och framför allt intressant!

Jag ser verkligen fram emot att medverka vid MH,

när jag är färdig med kursen.

Spännande!


Let's Dance ikväll med,

för jävla nice!

Det är verkligen ett program jag gillar

och har följt det slaviskt sedan början.

Men när jag såg deltagarna i tidningen igår,

blev jag besviken.

Ingen Rolig,

ingen man kan heja på från start.

Alla var så tråkiga, haha!

Men jag hoppas på ett bra program ändå   


Trevlig Fredag!


"where did I go wrong?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards