Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Bettan - 27 januari 2010 10:08

Idag pallade jag mig upp halv åtta,

så som jag bestämt mig för.

Men satan så trött jag var,

är fortfarande dessutom!

Känns så där feber sjukt trött ni vet,

kroppen hänger inte med...

Man är helt seg o vill bara lägga sig ner igen.

Jobbigt!

Varför är det såhär?

Kvittar hur Många lr hur Lite timmar jag sover på natten,

den ständiga tröttheten finns där.

Och den är så jävla jobbig!!!

Vill inte ha den längre..


Kanske skulle man ringa sjukan och be dem ta lite prover.

Se så man inte har nån vitamin brist lr annat.

Borde jag ju inte ha,

jag äter mina tabletter varje dag.

Men man vet ju aldrig..

Kan vara något som fattas ändå kanske?


Tröttheten den tog över helt idag,

så trots att jag kom upp i tid.

Har jag inte gått med dogsen.

Jag tog bilen och körde iväg med dem för att kasta boll,

vilket inte gjorde dem nåt.

För är det något mina lurviga vänner älskar,

så är det just att kasta boll   


Oväder idag visst,

alla pratar om det.

Det står i varenda tidning

och varje nyhets internet sida..

Kul och se om de kommer bli så MYCKET som det sägs.

Bra jag kommer hem från jobbet senare,

så får de komma hur möt de vill   


Dags att käka lite middag,

för att sedan göra sig klar inför dagens arbete.

Kul och se hur möt vi har att göra idag,

kanske blir de en tidig kväll idag med..

Den som lever får se   


"we warent born to fallow"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards