Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Bettan - 2 januari 2010 17:45

Nu har jag ALLT klart inför bröllopet,

så jävla nice!

Koftan den köpte jag idag,

även ett par extra strumpbyxor.

Kan vara bra att ha ju..


Även kortet till bröllops presenten är köpt,

skönt!

Nu behöver jag inte tänka mer på detta.

Bara att klä på sig på Tisdag sen iväg lixom.

Nice!


Pratade med Martina innan,

jag ska hämta henne och Christian på tågstationen.

Hem till oss kör vi,

sen åker dem med oss till kyrkan och själva festen.

Mycket Trevligt!!!   

Skönt den har fixat skjuts hem till K-krona på natten där,

så en av dem slapp köra.

Tråkigt ju!

Men nu blir de fest för dem båda!

Jag kommer vara nykter,

som vanligt!

Men jag är lika glad för det   

Mitt eget val lixom,

ett val jag är mycket nöjd med dessutom!...

 

Lördag kväll nu ja,

men de känns de inte som.

De blir helt rörigt när man är ledig lite och jobbar lite.

Imon jobbar jag ju då,

suck!

Sjukt men sant!!!

Hade gärna varit hemma,

men nej nej!

Min arbetsvecka ser ut så här

jobb 2 dagar,

ledig 2 dagar,

jobb 2 dagar

och sen är det helg igen   


Sitter och väntar på att hockeyn ska sluta,

vilket jävla mög det är!

Hur kan man tillbringa så många timmar i soffan för att se på hockey!?!?!

Obegripligt för mig att förstå..

Men som tur är,

är vi ALLA olika!


Får la se om de finns nån dålig film att slö titta på idag,

lär väl inte göra det.

Som vanligt.

Fan vi har ALLA tänkbara kanaler,

men det finns ALDRIG något bra att se på!

KATASTROF!..

 

Happy Lördag kväll på er   


"why so much hate?"





Av Bettan - 2 januari 2010 10:18

Äta lite frukost sen blir det stan för mig och Egon.

Jag måste in och försöka hita en svart kofta lr liknande till bröllopet.

Det är ju på Tisdag,

så jag har inte mycket tid på mig!

Ska kolla på Kapphal först,

har en rabatt kupong där nämligen.

Finns de inget där,

blir de att springa vidare..

Jobbigt men sant!


Springa på stan och shoppa kläder är ju inte min grej..

Har jag garanterat inte gjort på säkert 10 år,

och då ljuder jag inte!

Får väl se om jag nånsin kommer in i shopping träsket,

hoppas inte   

Dyrt och tar mycket tid!

Tid som jag hellre lägger på andra viktigare saker,

helt klart!


Egon han ska oxå med till stan,

blir en stads vandring för oss.

Miljöträning är mycket viktigt!

  


Trevlig Lördag på er!

 

"my dream is your fantasy"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards