Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Bettan - 5 januari 2010 13:22

Då har man vatt hos frissa,

måste säg jag blev nöjd.

Känner fan knappt igen mig själv,

haha!

Sega nu är att vänta och vänta...

Inget att göra lixom, pust!


  


Bilden är inte den bästa,

hela huet kom inte med, haha!

Andledningen att håret är bara på ena sidan är ju att klänningen är sådan,

den sidan håret är på är det inget band till klänningen.

Smart va, hehe   

Pia är så jävla go,

min frissa här borta på hörnet.

Diggar henne skarpt!

Kommer gå till henne alltid nu,

aldrig byta frisör.

Inte för jag är hos frissan ofta,

men de gånger jag ska,

då blir det Pia.

Av Bettan - 5 januari 2010 09:02

Bröllopet för Emilie och Peter går av staplen idag,

och det ska bli så kul!

Mitt första riktiga bröllop,

spännande!   

 

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tio,

då är det dags att köra till frissan.

Även detta ska bli spännande!

Dock väldigt rädd för att dagen kommer bli seg,

fram till bröllopet lixom.

Då är jag fixad i håret,

och de vill jag inte ha fördärvat.

Så de gäller att ta de lugnt med andra ord.

Booooring!

Men det får ju gå   


"heaven is a place on earth"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards