Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Bettan - 18 januari 2010 20:37

För första gången under alla de åren jag beställt kläder från Ellos,

så var alla byxorna för STORA.

En mycket sjuk känsla...

Aldrig hänt innan.

Känns lustigt måste jag säga.

Trodde jag skulle jubla,

men jag blev nog för chockad.

Haha!


Har just nu kollat och beställt mindre storlekar,

hoppas på att dem ska passa.

Behöver byxor nämligen   


Är något sleten ska jag erkänna,

var ute på lång runda innan med dogsen ju.

Och det resulterade i 2½ timme ute över stock och sten,

i massa snö..

Jobbigt men skönt!


Tänkte lite på det här med snön.

Vi klagar fan för mycket,

vi svenskar!

Får vi inte snö på vintern klagar vi,

nu när vi har fått snö,

klagar vi fan för det!?

Jag kan inte komma ihåg senaste vi har haft snö så här länge,

måste vara många många många år sen..

Varför inte vara glad över det istället?

Vem vet när vi får uppleva så här mycket snö igen?

Ett riktigt härligt och mysigt vinter landskap är vad vi har nu,

varför inte bara ta vara på det och vara glada?!


Sitter och glor på tv lite granna,

men fan inget bra alls.

Bara skit idag tycker jag..

Förutom min serie då klockan 22.00,

Medium.

Jobbigt dem flyttat tiden tills klockan 22.00

är något sent, iaf när man ska jobba.

Men jag är ju ledig imon igen, haha!

GÖTT!!!


Happy Måndag <3

 

"I am a big big girl,

in a big big world"


Av Bettan - 18 januari 2010 11:53

Hade de varit för ett år sedan ungefär,

hade jag jublat nu.

För att det snöar!

Men nu.. nej.

Jag varken skrattar lr gråter.

Visst gillar jag snö,

absolut!

Speciellt för dogsen dem blir inte skitiga,

det är bra.

Men annars kan jag inte komma på nån bra andledning till att jag gillar de längre?!

Nu hade jag velat ha bara vägar,

så farten på promenaderna hade ökat.

Och att slippa gå med vinter kängorna.


Jag som ser fram emot våren nu,

så mycket!

Vill ge mig i kast med att börja springa ju,

haha!

Spänd inför detta som tusan   

Men när jag ser ut nu,

förstår jag att det kommer dröja!


Måste kolla upp det här med gympan.

Borde börja i Mörrum snart,

lika så i Svängsta.

Kul med gympa.

Så det får de allt blir att jag går på.

Nån som är sugen på att hänga med???


Nahe nu ska jag banne mig äta lite,

sen får det bli en låååång runda med dogsen.

Härligt!

Faktiskt mysigt att gå när det snöar,

och jag vet att dogsen dem Älskar lixom snön.

Så man får ju gilla det för dem gör de, hehe!


Trevlig Måndag <3

 

"I can't smile whit out you"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards