Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Bettan - 3 januari 2010 17:55

Shit vad seeeeegt de var på jobb idag,

höll på att avlida.

Hela morgonen stod stilla,

tiden gick så sakta.

Sen jobba utan någon man tycker om,

och utan någon att prata med..

Usch, det suger verkligen!


Efter lunch rullade de på lite snabbare iaf,

som tur var.

Och vid 3tiden var vi på väg hem.

Gött!


Men att det är Söndag är svårt att förstå,

haha!

Känns lätt som Måndag ju..

Men så blir de ju!


Är bara imon med sen är jag ledig igen,

BRÖLLOPET på Tisdag ju.

Så jävla nice!

Jag är så spänd och förväntansfull   


Första riktiga bröllopet jag ska gå på,

då en vän gifter sig..

Jag börjar känna mig nervös,

vilket jag inte Alls behöver.

Typiskt mig,

nervös för inget och såna löjliga saker som inte ens rör mig lixom.

Tänk då Brudparet istället, haha!

Men klart, vad ska dem vara nervösa för?

Ja jag vet inte...

Nu bara pladdrar jag   


En VARM dusch,

sen blir det soffläge Hela Kvällen.

Myyyyyyssssssss de <3

 

"be my mirror"



Av Bettan - 3 januari 2010 06:20

Usch, jobb idag.

Söndag.

Fan,

de känns inte alls kul.

Vill inte.

Men vi måste.

Sjukt,

ja mycket.


Skönt det bara är idag och imon att jobba iaf.

Måste säg att jag tycker de ska bli skönt att

de röda dagarna o allt snart är över.

Känns sjukt att JAG säger de,

men de tycker jag.

Så man kommer tillbaks i vanliga arbets veckor,

man vet vilken dag det är och allt.

Allt slipper vara så hattigt hit och dit..


Hoppas även på att vintern den går snabbt förbi,

för nu vill jag ha vår snart.

Hehe!

Längtar redan dit   


Trevlig Söndag på er!

 

"you know I wanna be like you"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards