Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Bettan - 12 januari 2010 10:21

Idag blev de en längre runda med dogsen än vanligt,

då lille mannen Egon faktiskt snart är 10 månader

tyckte jag de var dags att utöka promenaden.

Dessutom kände jag igår när jag gick i skogen,

samma runda som jag gått de senaste 2 månaderna typ.

Att jag var vääääldigt trött på den rundan.

Så de var dags att byta,

vilket hände idag.

Mycket trevligare att gå idag, hehe!

Får gå denna rundan nu tills jag tröttnar,

helt enkelt.

Haha!

Nej men jag har några att välja mellan nu iaf,

vilket är trevligt!


Men fan vad jag ser fram emot våren,

vill ha ljusare tider!!!

Ljusare morgnar och ljusare kvällar,

Nu Tack   

Så man kan gå i skogen även på eftermiddagarna efter jobb.

Slippa stressa runt en runda för att mörkret de faller på lixom.


Dessutom behöver jag gå längre.

Behöver mera action känner jag.

Numera blir jag fan knappt svettig mellan skinkorna,

hur snabbt jag än går lixom.

Så mera power walks och mera fart är det som gäller!

Men för det behöver snön försvinna.

Nu går man som på nålar,

skit halt på sina ställen lixom.

Och med stora vinter kängor är de inte jätte lätt att öka farten.


Så måtte Januari, Februari och även Mars månader

gå snabbt förbi nu   


Trevlig Tisdag <3

 

"It's a never ending story"


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards