Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Bettan - 10 januari 2010 17:30

Nej de finns måååånga helger som varit bättre än denna,

igår drabbades jag av magvärk.

Asså riktigt jävla magkramp,

hade så ont att akuten den var närma jag åkte till.

Tarmvred var min första tanke.

Det är visst en av biverkningarna man kan få efter denna operation.

Jobbigt men sant.

Men asså får jag sådan magvärk igen,

då blir de fan akuten direkt.

För det var nåt obeskrivligt otäckt!


Även idag har magen krabbat,

vänt sig ut och in typ.

Inga magsmärtor som igår,

men toa besök istället.


Min dejt med Fija missade jag pga det,

vilket gjorde mig väldigt lessen.

Jag som sett fram emot att träffa min Fija,

men de får vänta tills nästa helg helt enkelt.

Härligt med något att se fram emot   


Idag försvann julen Helt från Elleholm city,

utebelysningen den plockades ner

och shit vad mörkt det är på baksidan nu.

Synd, men har all annan belysning åkt väck

ska även den ute oxå det.

Det är min åsikt!


Nu ser jag fram emot våren och sommaren,

allt som vi ska göra här då.

Framsidan ska bli klar,

det ska målas klart, huset, garaget och stugan.
Staket ska upp, sten ska läggas, parkering ska göras, fönster ska bytas..

Listan kan göras lång!

Men detta året SKA vi göra det klart,

och de ska vara klart innan vår semester!!!

Då vi har sen semester båda,

tror jag vi har stor möjlighet att lyckas, hihi!


Ser även fram emot kommande hösten,

faktiskt.

För då vet jag att vi inte har något att göra här inne,

vi är ju klara med "allt" för nu lixom..

Det vi har kvar, kommer dröja innan vi gör.

VIlket känns skönt   

Klart jag hade velat ha de gjort NU,

men det kostar.

MYCKET pengar,

dyraste kvar lixom.

Förutom framtida barnrummen uppe då,

inget jätte dyrt.

Men dem ska inte göras förrens de kommer barn in i bilden,

vilket lär dröja!!!

Inget vi planerar med nu på 1-2 år så..


Nu blir det snart käk,

sen soffan för resten av kvällen.

Bones 20.00

och sedan Johan Falk - GSI (SE DEN, MYCKET BRA)


"I remember your voice"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards