Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Bettan - 25 januari 2010 08:02

Jag förstår verkligen att många inte har råd att gå till

Tandläkaren.

Det kan fan ingen ha råd med, Egentligen.


650kr för en jävla undersökning.

Men ska väl vara tacksam att 300kr av dem,

betalar Försäkringskassan lr något.

Stod de på kvittot.

Tack får man väl säga.

Ändå dyrt, 350kr för en jävla undrsökning.

Som inte ens tog tio minuter.

Skrämmande!


Värst av allt var ju att jag hade ett hål,

suck!

1085kr kostar det att laga.

Ett hål!

Hoppas verkligen det är med bedövning!!!

Det måste jag ha, punkt slut.


Hade även en hel del början till hål,

jobbigt.

Men nu blir det tandtråd Varje Dag och sen FLUX,

så hoppas jag på att det ska stanna upp.

För att laga några stycken hål,

om de skulle bli så,

har jag Inte råd med.

Så tandtråd, it will be!


Eftermiddags vecka,

gött!

Det jag gillar bäst,

iaf om man ser till jobbet lixom.

Det är då vi jobbar inne på vår avdelning,

där jag gillar att vara.

Där vi SKA vara ju.

 

Men jobb tiderna är dåliga,

det har jag börjat inse nu.

11.39 - 20.00

Hinner knappt nåt nu på förmiddagen.

Vanlig eftermiddagstid är att föredra,

men om de nånsin kommer, vet jag inte.

Men hoppas det gör jag iaf!

 

Helgen har varit mycket behaglig,

precis som dem ska vara.

Längtar redan tills nästa   

 

Vägde mig innan,

som vanligt Måndag ju.

FEMTIOÅTTA KILO, Minus.

weeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   

 

"that's my way my heart goes"

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards