Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Jag vill göra så mycket...

Av Bettan - 2 mars 2011 08:30

...men det som saknas är pengar.

Så klart, alltid är DE problemet.


Något jag vill och velat så LÄNGE,

är ju att tatuera mig igen.

Alldeles för länge sen sist..


Dessutom blir ju Egon två år nu

i slutet på Mars, så det är dags

för hans tass.

Då jag gjort de andras när dem

varit Minst två år.

Jag tror på ett ungefär att dem är

färdig växta då..

Iaf tassarna kanske, haha!


Har så klart andra tatuerings projekt

jag OXÅ vill göra...

Men detta är ingen billig hobby!

Det är så klart både bra och dåligt.


Hade de varit billigt hade jag

varit FULL av FÄRG är jag rädd för.

Så att de kostar gör inget egentligen,

de e värt varenda krona.


Lite mera saker jag vill göra

är roadtrips.

Och även om jag säger att

"jag ska bara titta"

Kommer man alltid hem

med något Helt Oplanerat.


Det är min dåliga sida,

impuls köp av ditten & datten.


IKEA är ett av ställena jag vill till,

INGET jag behöver lr så där.

Jag vill Bara dit,

strosa runt och drömma sig

bort bland allt...


Mitt andra ställe jag vill till är Börjes,

ohhhh det är så kul där!

Dem har ju ALLT i den butiken.

Även där vill jag bara kolla läget,

och äta BILLIGT i gatuköket utanför,

hahaha  


Idag gick jag upp vid 5tiden,

valparna dem vaknade då.

Och jag var PIGG.

Dessutom hade ju Stefans

klocka ringt vid 6tiden.

Vad är meningen med att

lägga sig kanske 45 min?!

NEJ!


Stefan han vaknade oxå,

så vid 6tiden satt vi och

åt frukost deluxe.

Ägg & Bacon   


Det är ju trots allt

LillLördag   


Vid 9-9.30 ska jag köra

och ta ett spår med Egon.

Stefan han la ett till oss

innan han körde till jobbet.

Perfekt!


Endast en minus,

så kylan kan vi inte

skylla på idag, haha!


Jag håller tummar och tår,

att han ska fixa detta

lika bra som sist.

Han kan ju spåra!  



Fyndkällaren i Karlshamn är en kul affär,

där finns allt möjligt.

Och bra priser,

mycket 10kronors grejer.

Det är SKOJ

  

  Jag fick bland annat med mig 11 vykort hem,

Mycket bra att ha när man ska ge bort

en födelsedags present eller så.

Ett kort är alltid trevligt,

JAG tycker iaf det   

   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards