Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Motiva.

Av Bettan - 3 mars 2011 13:30

Nu är det snart ett år sedan Motiva

öppnade här i Mörrum.

Vi var ju bland de första att bli

medlemmar.


199kr i Månaden.

Det ÄR billigt.


MEN jag har inte varit där mycket,

inte alls knappt.

Jag var duktig ett tag i höstas,

innan jag fick vätska i lungan.


Men sen har jag aldrig kommit

tillbaka i mitt mönster jag hade då.


För sen kom de här med magen,

ja det har vatt mycket sånt.

Inget kul med gym då,

när man inte är frisk.


Och ska jag vara ärlig

tycker jag fan inte det är

kul med gym när jag vatt

frisk heller.


Varför har jag alltid sagt

att jag tycker de är kul

med gym?

Varför har jag alltid sagt

att jag vill gå på gym?


Såhär i efterhand tror jag

att det varit önsketänkande.

Jag har velat tycka om det,

men aldrig gjort.

HAHA!


Idag var jag inne på Motiva i Karlshamn,

sa upp mitt medlemskap.

Dock 3 månaders uppsägning.


Vilket STÖR mig.

Då jag trodde man skulle

bli kontaktade nu efter

ett år och dem skulle fråga

om fortsätttning eller inte.


Men fan så fel jag hade.

JAJA, bara att bita i de sura äpplet.


Sista Maj dras sista beloppet till dem,

men jag får träna tills den 30 Juni.


Kanske kan jag komma igång och

träna dessa måndader?

Inte för att jag tror det,

men jag vet iaf att jag

kan OM jag får lusten.


Dock kan jag försöka "sölja" mitt

medlemskap till någon.

Det var kvinnan på Motiva som

sa att jag kunde sätt ut de på

Blocket lr något och se om någon

ville ha ett gym kort ett par månader.


Men månads kostnaden för den

blir då 299kr.


NÅGON SOM ÄR INTRESSERAD?  


Jag vet att de säger sig själv

att jag BORDE träna på gym.

Speciellt när man gjort operationen

som jag gjort.


Jag har ju trots allt gått ner 70 kg.

Och visst finns de löst skinn att

försöka dra åt.

Men ÄVEN om jag tränat regelbundet

på gymmet hade inte ALLT åkt tillbaka.

Det säger sig själv!!


När det är slut betalt på medlemskapet

ska jag spara de 200kr i månaden.

Har jag klarat mig utan dem i ett år,

ska jag fortsätta med detta.


Till slut blir det en BRA summa av att,

och de finns alltid saker att lägga pengar på!!


Så fort våren den kommit

eller iaf att de blir lite mera

plus grader och allt.

Ska jag börja ut och springa.


Jag ska köpa mig ett par riktiga

löpar skor och slå slag i saken.


Dessutom FÖRSÖKA börja med

situps och armhävningar.

FÖRSÖKA!


Då jag vet att detta kommer

komma på gröntjänsten jag

ska göra i Juni månad.

Skönt att ha ett MÅL lixom,

att iaf tills dess ska jag

ha lärt mig göra armhävningar,

hahaha!

FAN jag vet att jag KAN,

om jag bara vill och tar mig tid!


KOM IGEN, KARAKTÄR REBECCA   







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards