Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Inte alltid det passar.

Av Bettan - 3 mars 2011 23:30

Paketet från www.sportamore.se innehöll

en tröja till Stefan som han ska behålla.

Ett par skor till mig,

som var för små!

Och en väska som var alldeles för

STOR.


Det är inte alltid det passar när man

beställer saker och ting.

Det Vet Jag.

Men jag blir ändå liiiiite besviken

varje gång..


MEN jag har redan skickat iväg

en ny beställning, haha!!

I know, jag är något störd.


Men fraktfritt och fri retur,

det ÄR BRA.

Så pass bra att det går ju

snabbast att skicka in en NY

beställning istället för att

skriva de på följesedlen..


Man får inte vara dum!!   


Så imon är det jag som går

till Preem igen för att skicka

tillbaks paketen.


Som tur är tog jag med mig

en stor plast-papp-påse ifrån

Ullared i min ryggsäck.

I fall att paketen INTE

gick ner i väskan.


TACKA GUD FÖR DENNA
SMARTA TANKE!!!


Då paketen INTE gick ner i väskan,

jobbigt!

Men sant.


Så hem gick jag med en tom stor

svart ryggsäck.

Och i näven en stor jävla påse,

med ett paket i.


Plus ett koppel och Egon i den

andra änden.


Men det gick bra!!


Det bästa med kvällens

lilla promenad var att

jag pratade med Vivvi.

I telefon då så klart,

både dit och hem.


Det var verkligen uppiggande,

underbara Vivvi   


För jävla nice att prata

i telefon när man går..

Sällskap är aldrig fel,

HIHIHI!

"the time is just going away"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards