Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Imorgon drar säsongen igång.

Av Bettan - 5 mars 2011 19:00

Fan vilket underbart väder det varit idag,

sju plus grader och strålande sol.

Helt otroligt!


Vår känslorna dem har verkligen varit på topp!

Blev en lång runda med B & B innan,

ca 8 km.

LJUVLIGT VAR DET!


Hade jag haft mera tid hade jag gått

Ännu längre min själ...

Så jävla nice var det!


Gick till och med Utan jacka.

Haha, kanske lite tidigt.

Men jag hade underställströja,

munkjacka, fleeceväst & hundträningsvästen.

GÖTT!


Vi kom hem för en timme sen ungefär,

efter att ha varit på bruks och tränat

lydnad med Egon.


FAN jag är nöjd med träningen,

tycker de gick skit bra!

Jag är så glad!


Och fan så tacksam att HANNA,

ställer upp och hjälper till!

Hade aldrig gått utan henne.

Hon är guld värd!


Fick massa papper av henne idag,

där hon skrivit ner tips och råd

inför lydnads momenten.

BRA!!!


Jag älskar att läsa och lära på så vis.

Att ha ett litet "facit"

det är min grej det!

Något att följa!


Jag behöver det,

då mitt minne sviker

mig allt för ofta...


TACK HANNA!   

Imorgon drar utställnings säsongen igång,

det ska verkligen bli kul nu.

Egon är det som ska ställas imon.

Spännande.

Då vi inte ställt ut sen September nu.


Och det är massa nya regler och grejer,

mycket nytt att lära och så.

Men det ska vi nog ordna!


Ser verkligen fram emot de här med

utsällningen nu.

Då jag oxå kommer få ställa detta året,

i och med valparna.

MYS! MYS!


Jag ska ställa Bodil & Stefan Lennart.

Stefan fortsätter så klart ställa Egon oxå.

Ja som sagt, ser verkligen fram emot

denna utställnings säsong.


Maj månad är den månaden det blir Många

utställningar i, men de gör inget.

Bara roligt!!

Längtar redan dit   


Nahe nu blir det mys och bus

med valparna en stund.


Sen ska jag köra till Camilla

och vi ska ha MelloMys  


Trevlig Kväll!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards