Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Huvudet är med iaf.

Av Bettan - 8 mars 2011 06:15

FÖR mycket dessutom.

Två tabletter innan läggdags

gjorde ingen verkan...


Fick bli TVÅ till här nu,

med alla andra tabletter.

HAHA!

Känner mig som en narkoman

emellanåt.


Det är tabletter för magsäcksoperationen,

för de krånglade tarmarna och så idag

för migränen.

SUCK!


Så länge dem hjälper,

har jag inga problem

att äta tabletter.


Migrän tabletterna kunde jag

dock vara utan.

Dem är inte roliga.

Blir sååå trött.

Det Är Jobbigt!

Och så klart hatar jag

att ha migrän...

FANs JÄVLA SKIT,

är det!

Jag skrev ju förra veckan

om att jag sagt upp gymkortet.

La ut en annons på blocket,

men så klart Inget napp.


MEN skrev ut att på FACEBOOK,

och jag har fått NAPP!


Jag är så glad!!

Trodde aldrig jag skulle

bli av med det.

FAN, det är så gött.


Klockan 17.00 idag ska

vi träffas på Motiva i Karlshamn

och skriva över det.


KUL!  

Pengarna jag ska spara nu dessa

månaderna som jag INTE behöver

slänga på gymkortet,

ska jag ta till ett par löpar skor.


Måste givetvis lägga till X antal

kronor, men det är en bit på vägen.

 



Hörde precis på radion

och SIV hade namnsdag!

Grattis SIV   

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards