Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

17kr.

Av Bettan - 8 mars 2011 19:30

Ska börja med att tala om att jag

tycker mycket om att ICA här

i Mörrum har ändrat sina öppetider.

Eller det är ju länge sedan nu,

men det är hur som helst BRA.


Dem har öppet till 21.00,

ALLA dagar!!


Kanon, då vi inte har nåt annat

i vår lilla by som har öppet så länge.

Det är uppskattat och bra,

om ni frågar mig.


Sen att dem inte har sådär bra utbud,

eller är en toppen affär för övrigt.

Spelar inte så stor roll,

det är deras öppetider jag gillar,

HAHA!


Igår tjugo i nio var jag där och handlade,

hur lugnt och gött som helst.

Skulle bara ha lite granna,

och då passar de att handla där.


ICA har ju egna varor,

dem är väl okej antar jag?

Inget jag strävar efter,

men man ser ju dem i affären.


Och igår köpte jag deras egna

potatisgratäng, 17kr.

BILLIGT!


Färsk var den,

4 port.

25 min i ugnen.


ENKELT är bra!


Vet egentligen inte varför

jag köpte den, haha!

Tror de hade med priset att göra.

Och potatisgratäng är ju gott,

dock hemmagjord är Alltid godast.

Men sån här i påse den duger!


Och den dög helt klart,

för vi har precis ätit den.

Jag stekte falukorv i skivor & champinjoner,

blandade runt det med gratängen

i formen och sen in i ugnen.

GOTT!!

Nu ska jag bege mig

ut på en promenix

med Bill & Bosse.

  

Vart vi hamnar,

och hur långt vi går,

det får tiden utvisa!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards