Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

En doft av vår.

Av Bettan - 8 mars 2011 23:30

Fan det var riktigt riktigt härligt

med en kvälls promenad tidigare

nu ikväll.


Det doftade VÅR.

Helt ljuvligt!


1½ minus och helt vindstilla,

stjärnklar himmel och allmänt lugnt.


Hade det inte varit för att Stefan

han har kört och jobbat hade jag

gått ännu längre.

Men jag kände mig tvungen hem

till valparna.

Dessutom ska ju inte Stefan behöva

köra ner till jobb Mitt i natten.


Det blev iaf Elleholm runt,

en mycket behaglig rund!

7km på ett ungefär.

1 timme och tio minuter,

går jag den på!


Hur snabbt jag än går,

kan jag inte gå den snabbare.

HAHA!

Försöker hela tiden slå

nytt "rekord"


Ja jag är störd,

lite iaf och Jag Vet!


Svårt det här med olika promenader,

jag blir så lätt trött på en runda.

Gäller att man varierar.


Men nu dessa veckor hemma har

jag hittat några stycken lååånga

och behagliga rundor.

Det känns bra!


Gå nån på förmiddagen,

en annan efter lunch.

Och dagen efter typ tvärtom.


Tjaaa de kan lätt bli tjatigt

det oxå min själ..

Nu ikväll hade jag svårt

att bestämma vart jag

skulle gå.


Mörkret gör ju sitt oxå.

Men de fick bli en favvo,

som sagt runt Elleholm.


Nästa vecka ska jag nog

utforska lite nytt tror jag allt.

Får bli GPS:en med oxå,

måste ju bara lite lääängd på

rundorna..

Annars kan det vara   

Shit för första gången på

många veckor är jag trött nu!


Dock tror jag de beror på

migrän tabletterna jag tog

för typ en timma sedan.


Nu går ögonen i kors känner jag,

bra klart.

Men jobbigt med migränen.

Måtte den vara borta imon,

SNÄLLA!!


Får bli att sova nu,

eller iaf snart.

Valparna dem härjar här nu,

typiskt när jag vill sova.
HAHA!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards