Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Svullnad.

Av Bettan - 9 mars 2011 06:15

Jag har jobbat i två dagar,

och mitt ben är svullet som

en vattenmelon.


Åderbrocket ÄR ett faktum.

Spänningen och värken

finns där.

SUCK!


Tycker dessutom det Syns mera,

det la jag märke till i helgen.

Så Jävla Fult!


Men sen de här att byxor,

strumpor och stövlar

sitter så mycket hårdare

på höger benet.

ONT!


Jag ringde till K-krona igår,

till Kirurgen där.

Jag var ju där i Januari,

varit på TVÅ undersökningar.


Men fortfarande inte fått svar.

DÅLIGT!

Sköterskan skulle tala med läkare,

och jag skulle få ett brev med

svar om behandling lr inte.


Måtte jag bli kallad till operation

eller sträckning av kärlen.

Jag vill INTE ha ont,

och jag vill INTE att dem ska synas!


Fan jag är snart 26år och lider av

åderbrock, FAN pinsamt!....


Det sitter redan TVÅ olika

kallelser på kylskåpet.

Mycket läkar grejer nu känner jag..


Nästa vecka ska jag till dietisten,

OCH tandläkaren.

Veckan efter är det till besök

på lungmottagningen.


Ja jisses, allt kommer på en gång!

Skulle inte förvåna mig om jag

blir kallad till K-krona med

inom kort.

Jobbigt det inte finns i Karlshamn,

det här med åderbrocks behandlingar.


Jaja, det är bara att gilla läget!

Köra till det man är kallad till lixom   

Redan Onsdag,

snacka om att

tiden den går

snabbt asså!


På jobbet är

det otroligt

SKÖNT!


Hemma kunde

det dock gått

en aning långsammare..

HAHA,

men man kan ju inte

få Allt...   

Idag är det Exakt ett år

sedan min älskade Stefan   

gjorde sin magsäcks operation.


Som sagt TIDEN GÅR SNABBT!

Trevlig Onsdag!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards