Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Som Ulla 73år...

Av Bettan - 16 mars 2011 13:00

I December var det jag var i K-krona

hos Kirurgen där och fick mitt åderbrock

kollat av en "sån" läkare.

 

Han skickade mig vidare till en Expert

inom området för han kunde inte se

vad felet var.

Hos Experten var jag 17 Januari,

imon TVÅ månader sedan.

 

Hon gav mig inget svar,

utan skulle skriva till

den läkaren jag mötte i

December.

Det skulle ta ungefär 2-3 dagar

lovade hon.

 

JAG HAR FORTFARANDE INTE
HÖRT ETT LJUD FRÅN LÄKAREN!!!

 

Idag ringde jag till K-krona,

tanten i receptionen på kirurgen

skulle än en gång lämna ett

meddelande till läkaren och

säga till han att ta kontakt.

 

Antagligen får jag brev hem med

bokad telefontid, där han ska

ringa upp mig.

Ska bli kul och se hur lååång tid

detta kommer att tag....

 

Mitt vänster lår ser ut som

en zebra.

Det har blitt värre,

och satan så fult!

 

Vänster vad är tjockare än

den högra.

 

Alla strumpor sitter åt,

jag har ett fete blåmärke

som jag inte har en aning om

vart jag fått ifrån..

 

Igår när jag gick hem till

mor och far började jag halta.

Var som om ett kärl gick av

i knävecket.

Mycket Obehaglig Känsla!!

 

Idag under promenaden gick

jag som Ulla 73 år emellanåt.

Haltade i början,

men sen leade de till sig.

Jobbigt!

 

Jag har ett jobb där jag står upp

i 8 timmar,

det Gör Ont!

 

Jag är mycket ute och går,

nur har det med börjat

göra Ont.

 

Jag har en dröm om att kunna

börja ut & springa så fort VÅREN

är här på riktigt,

hur ska det gå till med smärta??

 

Fan jag blir så trött.

Kan man inte bara få

må perfekt Hela Tiden?!

 

Nej jag ska inte klaga,

då de alltid finns dem

som har att värre...

 

Inte för att de känns som

en tröst i nu läget...

Usch, vilken hemsk människa jag är.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards