Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

I did it again!

Av Bettan - 22 mars 2011 06:15

Jag har en STOR last.

Och det är att varje gång,

jag är och handlar åker det

ner något Onyttigt i korgen.


De behöver inte vara något stort,

men det blir något Onyttigt.

Och jag säger till mig själv

Varje Gång att jag ska sluta.


Det spelar ingen roll att jag

gått ner 65 kilo.

Och KAN äta godis varje dag,

utan att gå upp i vikt..


Jag BEHÖVER inte köpa godis

varje gång, det är bara så onödigt.

Jag tror lätt på det här med socker-beroende.

Och det är inte bra,

kanske är det de jag har?!


Jag kan vara sugen på något,

stå i valet och kvalet bland

godiset och glo.

VAD ska jag köpa!?

Och när jag inte VET exakt

vat suget skriker efter,

då kan jag fan lika bra

låt bli!!!


Igår blev jag sjukt stolt över mig själv!

 

Jag hade ett paket glass i näven,

men la den tillbaka.

 

De hade billigt lösgodis på Netto,

jag stod med en påse i handen.

Men la den tillbaka!

 

Weeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Känslan av lycka och glädje,

när jag gick ut ut affären

var Total!!!

 

Så jävla härligt,

haha!

Jag KAN om jag vill.

Det är bara fan så SVÅRT

att låta bli..

 

I will keep on rocking!


JAG ÄR KÄR!!!

I denna otroligt vackra och snygga klänning,

FAN det är precis min stil.

Den bara skriker mitt namn,

"Bettan, Köp Mig"

 

Den fanns i katalogen jag fick

igår i lådan ifrån La Redoute.

Jag har aldrig handlat där,

men får ändå katalogen.


Och själv klart vill jag ha

denna klänning.

Men jag kan inte köpa

bara för att jag SKA!


När ska jag ha den?


Jag får fortsätta dregla

över den ett tag till..

Jag vet ju vart den finns,

OM jag skulle behöva den!


HAHAHA   


  

 
 
Ingen bild

Marina

22 mars 2011 20:50

duktig du är som hoppade över godiset! Men gott är det!
Tycker du ska köpa klänningen! Baraför att du kan och vill! =)
tycker den var cool!
Kramar

Bettan

22 mars 2011 22:35

Tack :)
Godis är Mycket Gott!

haha, de finns ju så mycket jag vill köpa! Man kan inte få allt, tyvärr! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards