Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Glass mot halsen.

Av Bettan - 22 mars 2011 20:00

Det känns som om jag handlar var och varannan dag.

Inte mycket varje gång,

men det känns som om de e alltid något

som saknas när man behöver det.


Idag var det vitlök.

Och den ligger nu i kylen,

oandvänd.

SUCK!


Stefan är förkyld, feber och allmänt gnällig.

HAHA!

Nej man han är dålig!

Så när de väl var dags för matlagning,

som han Skulle stått för..

Hade han ingen matlust.


Jag och andra sidan är fan sugen på ALLT.

Vad är det för fel?

Sjukt sugen på godis, speciellt!..

JOBBIGT!


Meningen var spagetti & köttfärsås idag.

Men då jag fick laga maten ensam,

valde jag att göra en av mina favvo grejer.

Jag bara bryner köttfärsen, hårt.

Till och med lite lite lite bränd.

Salt och lite grillkrydda på detta,

sen är de klart!

Givetvis har jag pasta till,

och ketchup.


FAN så gott!

Och så enkelt!


Jag vet jag har lite weird

mat hållning, haha!


Jag ska passa på att skryta om mig själv IGEN.

Då jag handlade innan hamnade jag så klart

vid godiset..

Jag tänkte tatt mig nåt att ha i bilen hem,

en liten liten chocklad lixom.


SATAN så närma jag var att köpa

ett Dumle Snack.


Men i sista sekund kom jag på mig själv,

och jag avstod!!!


FAN VAD JAG ÄR BRA!


Det som blev onyttigt i min korg,

var två liter glass.

Vanilj/blåbär.


Detta skyller jag på Stefan   

HAHA!

Då han bad mig köpa glass

för att han har ont i halsen.


Och nu i efterhand ångrar jag

att jag köpte en sån STOR paket.

Så jävla onödigt ju!


En halv liters paket hade räckt,

suck!

Ett bakslag.


Visst jag behöver inte äta,

men kommer jag låta bli?!

HAHA!

Den som lever får se...


 
 
Ingen bild

s

22 mars 2011 23:20

Lugnt, jag äter upp den innan du kommer hem imorgon... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards