Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

Semestern som uteblev.

Av Bettan - 20 juni 2011 14:00

Egentligen skulle jag varit glad

och sprallig just idag.

Då det egentligen är min första

semester vecka av fyra.

Allt borde varit glatt och härligt.

 

Men idag sutter jag här sur och

aningen extra gnällig och bitter.

Inte nog med att jag fortfarande,

skiter blod flera gånger om dagen.

Har jag nu oxå blivit förkyld!


En förkylning får man så klart räkna

med emellanåt.

Inte den som gör mig speciellt sur,

eller jo det oxå.


Men i huvudsak är det magen.

4 veckor med "medicin" och det

är inte bra än.

Nu har jag fått mera tabletter,

och en längre sjukskrivning.

TACK.

Verkligen, tack!


Verkligen en härlig semester lycka,

så fan heller.

Allt känns skit!


Ingen förtjänar att vara sjuk på sin

semester.

Ingen.

Och ingen förtjänar att bli utan

semester!!


Och till er jävlar som tycker

att jag är hemma på rena semestern.

Vill jag bara ge fingret!!!


Det är fan inte rätt att skita blod

flera gånger om dagen.

Alltid kolla toaletter när du ska

iväg någonstans.

Ibland till och med ta på dig

en "blöja"

 

Jag börjar tröttna.

Mitt psyke börjar svikta.

Jag blir mer och mer bitter.


Och jag tänker lite såhär,

nu äter jag SAMMA medicin

som när jag blev sjuk senast och

utsläppt ur sjukhuset.


Men vad händer när dessa är slut??

Kommer de bli som nu??

BRA ett par veckor sen kommer

det tillbaka??

Jag kan fan inte låta bli att undra...


Paniken sprider sig och jag vill

bara lägga mig ner och skrika...

 

Jag vill inte ha någon som

tycker synd om mig.

Jag vill bara inte att folk

lägger sig i eller tror de

vet vad jag går igenom.

Sköt ert eget och skit i mig!

 

Är det för mycket begärt?!

 

         

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards