Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

1½ timmes mjölksyra

Av Bettan - 27 juni 2011 23:18

Jag kunde inte slita mig ifrån

min trimmer denna kvällen heller.

HAHA.

Det blev 1½ timmes körning,

och mjölksyran var ett faktum.


Tror dock jag överdrev körningen

lite lite granna.

Ont som fan i axlar & rygg nu.

Kanske kortare pass är bättre??


Men fan tiden den bara går & går,

och allt flyter på.

Måste fortsätta imon, helt klart.

Kanske kör jag klart att då?!

Eller tar jag i övermorgon oxå.


När jag väl kört klart kommer jag

lätt ha kört minst ca 1000 kvadrat meter.

Strångt gjort då, hehe!


Snyggt och bra blir det oxå,

haha!

Härligt att se resultat!

Me Like!


Önskar bara att kvälls energin

kunde kommit tidigare under

dagarna istället.

Det hade underlättat!

 

Nu är jag pigg som satan här,

haha!

Antar kortisonen har den påverkan?!

Eller de e bara vad jag tror.

Men som sagt lite mera energi DagTid

skulle sitta fin fint!

 

Varmt har de varit idag,

riktigt varmt.

Och nej jag ska INTE klaga.

HEHE!

 

Men lite dåligt med motion till

dogsen pga värmen.

 

Tränat 2 små pass lydnad med både

Egon och Bill idag iaf.

De fick sig en varsin liten kiss & bajs

runda nu ikväll.

 

Medan Bosse och jag cyklade 2 km,

och även gick en liten kiss & bajs runda.

 

JAG hoppas kunna stiga upp TIDIGT

imorgon och gå med dem då.

Kanske kan de bli en lång runda??

Vi får se.

Ska inte planera eller säga för mycket.

 

Men detta är iaf nåt önske tänkande

ifrån mig..

Hoppas kan man ju göra!

tssssss   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards