Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Förkärlek.

Av Bettan - 23 september 2011 06:10

Jag vet jag kommer gnälla,

klaga, pusta och frusta...

Jag kommer frysa och

förbanna mig över vindarna.


Men inte nu.

Just nu har jag en härlig

förkärlek till hösten.

Just nu!


Löven har precis börjat byta färg,

de färglägger gräsmattorna så vackert.

Det är friskt och härligt ute.

Kyligt men inte kallt.

En doft av hösten känns!

UNDERBART!

 

Just nu som sagt gillar jag årstiden.

Det är vackert och härligt!

Det är fortfarande ljust ett par timmar

när man kommer hem.


Det är sensommar/höst!

Och just nu gillar jag det   


Men tyvärr kommer det

bli kallare & mörkare.

Och med detta kommer

mitt gnäll komma, haha!!


Så pass känner jag mig själv.

Jobbigt men sant.

Hehe!


Men men de e bara att

gilla läget!

Kämpa på emot kylan & vintern.

Göra det bästa av dagarna.


Riktiga kläder är ju A och O.

Och innan vintern är här på

RIKTIGT ska nya kläder inhandlats.

BRA, RIKTIGA vinterkläder.

Som håller en varm under alla

kommande härliga hund-tränings-pass   

Trevlig Fredag!






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards