Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg under april 2012

Av Bettan - 24 april 2012 22:45

Aldrig förut kännt känslor som nu.

Aldrig förut tänkt tankar som nu.

Aldrig förut gråtit som nu.

Aldrig förut pratat som nu.

Aldrig förut blivit så sviken som nu.

Aldrig förut varit så arg som nu.

Aldrig förut varit så besviken som nu.

Aldrig förut kännt mig så äcklad som nu.

Aldrig förut kännt sådant hat som nu.

Aldrig förut varit såhär orolig.

Aldrig förut varit såhär ängslig.

Aldrig förut varit såhär ledsen.

Aldrig förut varit med om något sådant här...

Aldrig förut blivit så förolämpad.

Aldrig förut blivit så kränkt.

Aldrig förut varit såhär rädd för mig själv.

Tankar jag tänker,

ju mer de snurrar dessto värre blir det.

Sjuka, sjuka tankar.

Om allt och inget på samma gång.

Det är så jävla sjukt!

Skräcken för mig själv, och mina Egna tankar...

Behöver jag säga att det som skrämmer

mig mest av allt just nu är framtiden?!...

Av Bettan - 23 april 2012 09:45

 "Att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta, att alltid kunna.

Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst eller vilja mest.

Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att komma längst eller att alltid lyckas.

Att vara stark är att se livet som det är, att acceptera dess kraft och ta del av det,

att falla till botten, slå sej hårt och komma igen.

Att vara stark är att våga hoppas när ens tro är som svagast,

 att vara stark är att se ett ljus i mörkret och alltid kämpa för att nå dit"


 

Mina vänner är dem bästa som finns!

Jag hade aldrig klarat denna nedgång så pass bra

som jag gjort...

Jag hade aldrig kommit såhär långt utan mina vänner.

Alla telefonsamtal, alla soff-hängs-kvällar

med tårar och förtvivlan.

Alla värmande sms med fina ord.

Utan mina vänner vore jag inget.

 

Ni är guldvärda mina vänner!

Ni är dem som gör att jag orkar varje dag,

varje steg jag tar är TACK vare er.

Av Bettan - 22 april 2012 22:47


Lennart blir placerad femma på dagens utställning i Moheda.

Sån glädje och lycka!

Av ca 50 labradorer blir min goe pojke femma,

KUL!

   

Dagens skörd av priser,

även detta super kul!

Haha ;)

 

Två snygga labbe-grabbar ifrån

www.ritous.se

 

Lenni the king <3



Av Bettan - 21 april 2012 22:09

Av Bettan - 21 april 2012 16:47


 

Det är så många som säger att

kärleken den är som en cirkel,

det finns inget slut.


Vilket påhitt säger jag!

Allt har ett slut.. eller?!


Just nu är hela mitt liv

som en rund jävla ring.

Allt går runt och runt,

jag kommer inte ut.

Tankarna dem avlöser

varandra, och hur jag än

försöker kommer jag alltid

tillbaka där jag börjat...


Jag mår så jävla illa.

Äcklad är rätt ord!

Jag har sån ångest.

Svårt & andas blandat

med hjärtklappning..


Helt jävla sjukt!

Och jag hatar mina tankar,

hatar min oro.

Hatar att jag inte kan styra

tankarna, att jag inte kan

få dem att försvinna.

Bara bort, bort, bort!!!

Jag VET det går över.

Jag VET.

Men jag vill det ska

sluta nu!

Jag sitter fast på botten..

Fastkedjad av mig själv.

 

 

Av Bettan - 20 april 2012 12:30

 

Jag vet.

Jag förstår.

Det gör ont.

Det går över...

Smärta.

Skrik.

Tårar.

Panik.

Känslor.

Illamånade.

Ångest.

Överkörd.

Tid.

Pengar.

Praktiskt.

Oro.

Beroende.

Oberoende.

Kvävs.

Luft.

Äcklad.

Hat.

Kärlek.

Framtid.

Ensam.

Vänskap.

Långsamt.

Krossad.

Knäckt.

Svag.

Stark.

Psykbryt.

Ont.

Medicin.

Magbryt.

Sorg.

Stress.

Press.

Låg.

Bitter.

Arg.

Ledsen.

Skrik.

Negativ.

Positiv.

Bekymmer.

Bakåt.

Framåt.



En vacker dag ska jag lysa som solen...


 


Av Bettan - 17 april 2012 19:05

Lennart



www.ritous.se



Bodil

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards