Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg under augusti 2012

Av Bettan - 7 augusti 2012 22:30

I princip hela dagen har jag hållt på.

Kört fram och tillbaka,

kastat in, tagit ut och staplat fint.


Vilket jävla jobb.

Ryggen värker så jag mår illa.

MEN jag skulle ha att,

veden fanns här!

Hälften av Allt är Mitt,

så de var bara att stå ut ;)


Jag är redo för vintern!

Redo för att elda satan i "min"

lilla kamin i vardagsrummet.

Ojoj, så gött de kommer bli!


Kan ju förvarna alla att om ni kommer

hem till mig vintertid, va beredda på

VÄRME!

Haha, jag är en jävel på att elda! :)


     

 


Kan helt ärligt säg att jag är stolt

över mig själv som fixat detta idag.

Det känns så pass skönt nu.

Nu är det gjort!


Nu är de bara att gå på nästa sak,

GÖTT!!!!


Fint väder imon så ska jag ge mig

på staketet vid nya huset.

Gå igenom och kolla så det är helt

och allt med mera...

Blir även lite annat trädgårds fix!

För Jävla Kul! Faktiskt.

Greja vid sitt egna nya place lixom,

vilken härlig känsla :)



Av Bettan - 7 augusti 2012 09:20


 

Av Bettan - 6 augusti 2012 23:35

Gråt.

Av Bettan - 6 augusti 2012 15:45

Två veckor som halt igår.

En vecka sedan konstaterad borrelia.

Och igår ett brustit korsband.



     


FUCK.

Det gör så ont i mig när han tittar på mig,

när han haltar fram men gör ändå allt

för att försöka se glad ut...

Hans fina lilla svans ja den går ändå,

trots smärta & sorgsen blick.

 

Operation 16 Augusti.

Jobbigt med så lång väntetid.

Men vad göra?

Gillar min veterinär,

litar på han när han säger att

de kommer gå bra att vänta tills dess.

Hade de vart akut, hade jag fått en tidigare tid.

Min veterinär vet vad han gör.

Jag litar på honom.

Tackar min underbara "svärmor"

som vart med som moraliskt stöd.

Hon är så jävla bra denna kvinna,

älskar henne från botten av mitt hjärta.

 

Blidde givetvis lunch ihop på vägen hem.

Mumma!


Av Bettan - 6 augusti 2012 07:50


 

Av Bettan - 5 augusti 2012 16:15


Vänner.

Bekanta.

Skratt.

Alkohol.

Lekar.

Snittar.

Musik.

Dans.

Bål.

Prat.

Bad.

Kebab.




             

Av Bettan - 4 augusti 2012 10:13


 

Av Bettan - 3 augusti 2012 12:45


Att jag vill bo i Mörrum har jag alltid vetat.

Det är här jag hör hemma.

Här jag har allt jag kan önska.

Det är så vackert, fridfullt och harmoniskt.


Och nu mer än någonsin känner jag att

beslutet att ta huset I Mörrum är så rätt.

Det är så närma till allt man kan önska sig.


Speciellt till MörrumsÅn.

Det är vackert vart man än går längs med ån,

men en favvo bit är pool ett till fem.

Ena sidan upp och andra sidan ner.

Ljuvligt!

                         


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards