Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Min lediga dag..

Av Bettan - 18 januari 2010 11:53

Hade de varit för ett år sedan ungefär,

hade jag jublat nu.

För att det snöar!

Men nu.. nej.

Jag varken skrattar lr gråter.

Visst gillar jag snö,

absolut!

Speciellt för dogsen dem blir inte skitiga,

det är bra.

Men annars kan jag inte komma på nån bra andledning till att jag gillar de längre?!

Nu hade jag velat ha bara vägar,

så farten på promenaderna hade ökat.

Och att slippa gå med vinter kängorna.


Jag som ser fram emot våren nu,

så mycket!

Vill ge mig i kast med att börja springa ju,

haha!

Spänd inför detta som tusan   

Men när jag ser ut nu,

förstår jag att det kommer dröja!


Måste kolla upp det här med gympan.

Borde börja i Mörrum snart,

lika så i Svängsta.

Kul med gympa.

Så det får de allt blir att jag går på.

Nån som är sugen på att hänga med???


Nahe nu ska jag banne mig äta lite,

sen får det bli en låååång runda med dogsen.

Härligt!

Faktiskt mysigt att gå när det snöar,

och jag vet att dogsen dem Älskar lixom snön.

Så man får ju gilla det för dem gör de, hehe!


Trevlig Måndag <3

 

"I can't smile whit out you"

 
 
Ingen bild

milla

18 januari 2010 14:24

Gympan började i måndags här i mörrum vad jag förstod;) Så nästa vecka ska i alla fall jag testa på det tänkte jag:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards