Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

spridda åsikter..

Av Bettan - 31 januari 2010 18:16

Alla tycker och tänker precis som dem vill!

Så det ska vara..


Men finns de verkligen ingen annan som tycker det är onarturligt att hämta hem sig en man/hustru från ett annat land???


Jag tycker det är hel sjukt!

Det är inte kärlek.

Finns inga ord som beskriver det...


Själv klart kan jag tro på kärlek vid första ögonkastet, kanske..

Men inte fan tror jag på bröllop efter en vecka!...


HUR TÄNKER MAN NÄR MAN GÖR NÅT SÅNT HÄR?


Vad är det för fel med svenska singlar?

Finns ju så många menar jag,

och de finns alltid någon för alla!

Och internetdejting är ju så sjukt vanligt idag.


Upprörd bara jag skriver om detta,

så obeskrivligt lustigt för mig att förstå!...

USCH!!!


Nu ska jag se till att bli lugn & harmonisk igen,

och njuta av min Söndags kväll..

SöndagsMys <3


"what's your problem?"


 
 
Ingen bild

bloomiz

31 januari 2010 18:44

Finns alltid människor som gör en upprörd!! visst finns kärlek vid första ögonkastet, men jag tror inte heller på giftemål efter en vecka....men det är ju deras problem...

visst finns det hur många singlar i sverige som helst och de duger säkert lika bra men det gäller ju att hitt guldkortet bland kattsilvret....och det är INTE det lättaste i denna internetdejtingen.....oftast beskriver de sig alldeles fel och man får typ lång näsa vid första mötet.....sen kan det ju bli klockrent oxå!!! ja kärlek är underbart i alla former, bara att inse det!!!

Ha en bra kväll min vän!!!
Kram Blooman

 
Ingen bild

L

31 januari 2010 20:09

när man var yngre så var det mest dom i 45 och uppåt som tog hem. men nu tycker jag de går längre och längre ner i åldrarna. känner typ massa runt 23-30 som hämtat hem. och det e fan skandal e man verkligen så desperat??

 
Ingen bild

Lois

31 januari 2010 21:41

Men bara för att det inte är något du kan tänka dig göra så är det inte onaturligt.
Du kanske inte menar som de står ibland. Men jag måste säga att ibland låter de som att går de inte som du vill så e allt så jättefel och sjukt och endast ditt sätt är det bästa.
Har läst din blogg ett tag efter ett tips av en kompis som tycker de e fantastiskt vad du lyckats gå ner i vikt. En stor eloge till dig för det.
Men jag tycker du är nedvärderande och ibland kränkade med dina kommentarer.
Och sluta gnäll på ditt jobb, jag hade gjort vad som helst för att få jobba igen, varit arbetsls i snart ett år och det finns inga jobba för en tjej som inte klarade gymnasiet och jobbat på volvo. Jag hade gladeligen ställt upp på söndagar osv om de säkrade mig en stabil inkomst.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards