Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Bettan - 8 augusti 2010 20:48

Jag är livrädd för att göra nya saker.

Saker som jag inte har någon kontroll över,

saker jag inte vet något om.

Och ännu mer rädd är jag när det innefattar

sjukhus och läkare.

Inte de att jag är rädd för vad dem ska säga,

utan vägen dit.

Iaf när det gäller imorgon och Tisdag.


Imon ska jag laxeras Hela dagen,

fasta är väl ett finare ord.

Men under dagen ska jag ta en påse laxerande,

och två gånger två tabletter.

Jag måste vara tom inombords Tisdag morgon.

Helt jävla tomt i tarmen,

annars får jag gå hem igen.

Det är nämligen en kontrast röntgen jag ska göra.

Kolla njurarna.

Kolla om det är njursten jag har,

om inte får dem utreda vidare varför

jag har ONT i rygg-sidan..

Och haft i över en månad nu.


Jag ser inte fram emot imon,

aldrig förr gjort nåt sånt här.

Hur blir dagen?

Blir det toa HELA tiden?

Kommer jag inte kunna göra nåt vettigt?

Hur kommer jag må utan mat?

Hur kommer jag må på Tisdag?

Hur? Hur? Hur?

Frågorna skrämmer mig.

Jag vill veta sånt här innan.

Jag vill inte ha några frågor Utan svar,

jag vill ha svar på frågorna!!!

Livrädd.


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards