Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Bettan - 25 augusti 2010 21:15

Vinden idag har inte vatt att leka med,

usch!

Så kallt med.

Fan de kändes låååångt in i benmärgen,

varje vindpust.

Känslig för kyla nu förtiden, haha!

Jobbigt, ja!

Men värt det, värt allt!!!   


Apoteket, Netto & Coop

besökte jag innan.

Handlade upp förråden här,

så nu klara vi oss.

Ett bra tag min själ.

Blir dock stan imon igen,

pallade inte idag.

Asså IN i själva stan.

Dressman för att va exakt.

Papps fyller år imon,

så de blir ett litet presentkort där.


För min egen del ska jag in

i hälsokost butiken.

Reklam blad där ifrån,

var några tabletter där

som lockade mig.

Men om dem funkar,

haha ja det vet man aldrig.

Men jag är öppen för förslag,

provar gärna!

Krom, så hette dem.

Och dess innebörd var

att ta väck sötsuget.

Hehe, det behöver jag!

Värt ett försök iaf   



Blåbärs muffins!!!

Haha, ja jag vet..

Dem liknar INTE muffins,

mer någon sorts platt kaka.

Men så blir de när man

saknar RIKTIGA muffinsformar

eller

inte har en muffins-plåt.

Men jag har iaf bakat, igen!

Inte illa, stolt över mig själv..

Dock har jag inte smakat dess ännu,

så jag ska inte säga FÖR mycket än.

En dusch sen en natta muffin tänkte jag  


Imon ska jag göra blåbärspaj,

vilket jag vet att jag KAN dessutom.

NICE!

Får bli att göra den efter stads besöket,

sen hem och fira papps lite med en GOD paj.

Längtar redan, en liten skål med

mer vaniljsås än paj.

MUMS!

"what have I done?"

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards