Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Bettan - 14 augusti 2010 17:30

 


Mannen min fyllde ju som bekant år i Måndags,

29 år dessutom.

Så idag fick de bli lite tårtkalas.

Mina föräldrar, hans mor & gubbe,

min bror & Stefans bror.

Inget märkvärdigt!

Bara träffas och fika,

snacka lite skit o ha att gött.


Och jag har ju vatt i bakar tagen,

och fan jag har LYCKATS!

Är så jävla glad och stolt!!!

Haha, snuskit goda blev kanelbullarna

som jag gjorde idag!

Även kola kakorna,

ja givetvis kärleksmummsen med.

Men dem är inte min favvo över lag, hehe!



Min glädje kan ju tyckas löjlig av många.

"hur svårt är det att baka?!"

Så vet jag MÅNGA av er tänker..

Men det är svårt, haha!

Svårt är fel ord..

Vet inte hur man ska säga.

Men baka & laga mat är inte min grej!

Men efter detta,

kommer det bakas igen.

Lätt!

   


Mina mästerverk, hehe!

Gjort då allt,

utom hallongrottorna högst upp.

Dem rörde morsan ihop igår.

Även dem goda,

men själv klart inte lika goda som mina,

haha!



Frysen den är nu full av goda kakor,

perfekt att ha hemma vid besök.

Eller om man ska iväg,

NICE!


Fan vad jag är bra ibland <3




   

 


Igår gick årets första kräftskiva avstaplen,

så klart i Hopatäppet med våra härliga vänner!

Först lite grillat,

sen kom kräftorna.

Jag var mycket skeptisk i början,

till de här och rensa.

Men när jag väl börjat,

kunde jag inte sluta.

Så GOTT!

Dessutom perfekt mat till min magsäck,

lite mat & väntetid mellan tuggningarna.

Kunde inte bli bättre!



   



Givetvis blev de mys med valparna,

som var 4 veckor igår.

Helt underbara!

Så roligt & vatt med från början,

sett utveckligen.

Det är helt otroligt!



   



Nu blir det grill & chill med Olof

som precis kom.

Trevligt!


Happy Lördag!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards