Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Bettan - 15 augusti 2010 22:00

Förutom att dagen har gått alldeles för snabbt,

dock inte lustigt när jag tog sovmorgon till halv tolv.

Men iaf, haha!

Inte gjort många knop idag,

tvättat en del & städat lite på övervåningen.

Det är de hela, hehe!


Fram tills 17tiden,

då Stefan kom med en bra ideé!

Långpromenad med picknick <3

Sagt och gjort,

blev en två timmars runda.

Pakerade bilen hos mor & far,

gick längs ån till Hopatäppet,

sen upp över Svängsta vägen

och ner genom Bräkneboda.

Så jävla härligt!


Något vi bestämde oss för

att göra oftare.

Det är så jävla vackert & harmoniskt

längs Mörrumsån.


Detta blev en perfekt avslutning

på en perfekt semester!


Livet är vackert

Av Bettan - 15 augusti 2010 12:30

I Fredags fick jag svaret ifrån röntgen.

Det var inte njursten.

Skönt!

Men vad är felet?

Min läkare sa att det antagligen

är något muskulärt.

Och att jag iprincip ska

vänta ut och se.

Jaha kul!

I o med vi uteslutet allvarliga

sjukdomar,

allvarliga?

Är bara en vi uteslutet?!

Men jag pallade inte argumentera.


Visade sig dock att jag är lite

missbildad på insidan.

Haha!

På höger sida har jag TVÅ urinledare,

vänster sida bara EN.

Det normla är EN på VARJE SIDA.

Haha, lite kul tyckte jag.

Dock inget som stör

motoriken på insidan.

Så det kan bli ibland,

ovanligt men de förekommer.


Nu ska jag äta frukost,

gick upp halv tolv.

Kände jag förtjänat en sovmorgon.

Idag ska jag dessutom inte göra ett skit!

(jobb imon & tillbaka till vardagen)

Vädret är perfekt för mitt ändamål dessutom.


Happy Söndag!





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards