Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Bettan - 13 augusti 2010 10:45

Som bekant fyllde ju Stefan 29 i Måndags.

Imon vid 14tiden ska vi ha kalas,

bara närmsta med kaffe & tårta.


Men även kakor!

Och det är detta jag är

så taggad på!!!

Baka är ju Inte min grej,

misslyckas oftast

och därför gör jag de

inte två gånger.

HAHA!


Men detta har jag planerat i

ett par dagar nu.

Imon bitti ska jag upp

och göra kanel bullar.

Idag ska jag göra

kärleksmums & kola kakor.

Spännande!


Bus enkelt tänker många!

Men som sagt,

baka är Inte min grej!

Men jag är ändå taggad!

Hoppas och ber att

det ska bli gott,

ätbart lixom.

HAHA!


Vi får se helt enkelt,

svärmor är ju hemma.

Hehe, i nödfall kallar jag

så klart in henne.

Men jag vill ändå försöka själv,

kanske kan jag lära mig.

Kanske tycker jag det är roligt sen,

att jag fortsätter & fortsätter?!


Mammsen skulle baka tårtbottnar idag,

de överlämnar jag till henne.

Men dekorationen står jag för,

haha!

Det är något jag KAN.

Kan jag till och med skryta med,

att göra GOD tårta.

Det KAN jag   


Nu blir det köra till stan,

handla allt.

Sen bara börja!

Önska mig lycka till,

hihi <3


Vid 9 var vi på banken idag,

(så oduglig jag är på de där,

kunde jag lika väl vatt hemma.

fattar aldrig nåt om räntor hit & dit.)

gick in med Bill.

Och hem med Egon & Bosse,

omväg på hem vägen.

Så nu är dogsen rastade för idag.

NICE!


Kvavt som satan idag.

Ingen missade väl ovädret inatt?!

Haha, sjukt!

Trodde regnet skulle mosa taket,

obehagligt!

Sömnen blev inge bra alls.

Men ändå var jag uppe kvart i 7.

GÖTT!


Klockan 17.00 är det kräftskiva i Hopatäppet idag,

trevligt ska det bli!

Så jag måste sätta fart med mitt bakande

och även försöka hinna med & städa.


Trevlig Fredag!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards