Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Bettan - 23 augusti 2010 19:15

Jag hann hem,

klippa gräset inne hos dogsen.

Laga mat, äta och sen skulle

jag klippt framsidan.

Haha, jo säkert!

DÅ kom regnet..

SUCK!


Vatt sol hela dagen på jobb,

sol när jag kommer hem.

Får njuta av den en halv timma,

sen kom molnen.

Visst blir man arg.

Men vad ska man göra?

Haha, inget.

Bara och gilla läget.


Hundträning blir det iaf nu ikväll,

Stefan, Sandra & Rogge är ute

och tar Elviras spår.

Som dem la medans jag var hemma

hos mamms & papps.

Fixade mig ett par gummistövlar!

Förjävla bra, behövdes!

Då vinterkängorna jag hade igår,

fortfarande var blöta..


Och nu slipper jag köpa mig

ett par gummisar..

Hehe, perfekt!

Får ha dessa till dem inte pallar mer,

vem vet årtalet på dem lixom!?

Återstår och se fall dem ens är täta,

men det hoppas vi på.


Får nu ska det appoteras,

vilket är för jävla skoj!

Då mina grabbar är sååå duktiga <3

     


Idag appoterar vi i skogen..

Hoppas på att finna tät skog,

som släpper igenom bara lite lite regn.

För riktiga regn kläder saknar jag än,

jobbigt!

Tradig grej att slänga pengar på oxå,

då dem är dyra..

Så jag ska skjuta på det ett tag till iaf,

tssssss!


Trevlig Måndag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards