Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Bettan - 17 augusti 2010 22:45

Just smaskat i mig två små hallongrottor,

så gott så här på kvälls kvisten!


Ont i fötterna har jag oxå,

dessutom borde jag sova nu.

Känner mig all,ämnt flummig.


Något som oxå är märkligt,

det är att de känns inte som

jag haft semester.

Endast jobbat två dagar,

och semester glädjen & friheten..

Är som bort blåst.


Denna känsla brukar infinna sig

efter en  vecka annars,

nej inte detta år.

Räckte med två dagar!


Dessutom en extra lång dag,

jobbade till tjugo över sju.

Mycket och göra.

Jag hade inget planerat här

hemma idag.

Så varför inte?

komptid är BRA!


Men imon,

ohh nej.

Då får nån annan jobba.

För imon kväll

blir det spårning med Olof.

KUL!

Olof är ju ett proffs i mina ögon,

på det här med spår & allmän

träning av dogsen.

Så att träna med han är

alltid kul!

Då han är så bra,

råd & tips är aldrig fel!


Nahe sova?

Ja!

""here is my key




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards