Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Bettan - 1 augusti 2011 05:53

Vet inte om jag ska skratta

eller gråta längre...


Magen slår bak & ut igen.

Från att & varit hård som sten

förra veckan och inte vatt på

dass på X antal dagar.


Och det är nu så att jag inte kan

hålla tätt längre..

Behöver jag ens säga att jag

hatar detta?!


Lördagen var ju en skit dag,

helt ärligt.

Är precis som om något hände

inuti magen...

Något som brast?

Något som gått upp?

 

Jag vet inte alls hur de funkar.

Men sedan i Lördags har magen

varit kass igen.

Jag trodde de var nåt övergående,

så klart.

Man måste ju tänka positivt!

 

Men så fort jag vaknade idag,

förstod jag att något är

fortfarande fel...

SUCK!

 

Klockan nio är det jag som

ringer doktorn.


Jobbigt att ringa ifrån jobbet bara.

Då de kan ta tid.

I och med att dem ska ringa upp

vid en viss tid.


Men det är så deras system är ju!?

Vad ska man göra?!



Inte nog med att magen

den cp:ar sig mer än vanligt igen.

Så är dagen idag lite tyngre än

alla andra... rent psysikt.

 

Min älskade Mormor skulle

fyllt 70 år idag om hon levt.

 

Herregud vad hon gick bort

föööör tidigt.

 

Livet är så jävla orättvist...

 

 

Låten som får mig att gråta.

Då den påminner mig så mycket

om min älskade Mormor..

tiden läker inte alla sår.

 






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards