Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Bettan - 4 augusti 2011 22:08

Skjutning är det uppe i Hopatäppet

Tisdag & Torsdag.

Perfekta tillfällen att skott träna

hundarna lixom.


Olof han kom vid 5-tiden och

vi körde till Hopatäppet vid

halv sex ungefär.

Skott träning var de vi ville ha..


Haha, men det var inte en människa där.

Helt tomt.

Och så tyst.

Komiskt eller vad?!


Men vi fick iaf en härlig promenad

i skogen och längs med ån.

FAN det är så vackert där!!!

 

    

 

Bill & Kira fick även bada en stund.

 

Fan jag bara älskar att se Bill tillsammans

med andra hundar.

Just för att han är som han är i koppel

och under promenaderna..

 

Sitter här och är fortfarande

mätt efter att vi grillat.

Men fan så GOTT!!


Tror min själ jag ska sova nu.

Pojkarna dem sitter på altanen

och snackar skit..

En annan ska ju upp imon,

klocka ringer 4 som vanligt.


Livet är härligt!




 



Av Bettan - 4 augusti 2011 15:50

Nokia N8 till salu!

Ska försöka sälja den,

knappt ett år gammal.

Vet inte om den är låst

till 3 eller inte.

HAHA, men de kan lätt

kollas upp om någon är

intresserad lixom.


Min älskade sambo har

nämligen köpt en ny

mobil till mig.

Är han bäst eller?!   

JA!


Hade vatt för jävla nice att

kunna sälja mobilen till någon.

Vad sägs som 2000-1500kr !?

På blocket låg dem på minst

500-1000kr MER.


Hör av er vid intresse   






 

 


Av Bettan - 4 augusti 2011 06:00

Trots att jag gick upp 5 minuter

tidigare än de andra morgnarna

denna morgon så tyckte jag att

det var betydligt ljusare idag !?


Eller inbilade jag mig?

Nej jag tror inte det.

Solen måste gått upp

liiiiite snabbare än vanligt,

hahaha!


Inte ett moln så långt ögat

de kunde nå.

Tror och hoppas att Augusti

bjuder på fint SOMMAR väder!

 

Känner att jag måste ta in varje

solig dag, varje varm dag!

Bara njuta av solen & värmen.


Då jag börjar känna lite panik

inför höst/vinter.

Vill inte frysa.

Vill inte ha massa kläder på.

Vill inte ha mörker.

USCH!!

Ryser bara jag tänker på att...

 

Fan vad jag stör mig på

magen min oxå.

Blir så trött!

 

Känner viss panik inför

att jag måste lämna

avföringsprov ju.

Det ska skickas iväg

och sen tar ju det

en tid att analysera.


Och Saad behöver ju provsvaren

Innan han ringer mig igen.

När han nu gör det?!


Men iaf, det är så jävla störigt.

Vill bara få att gjort,

men nej då!


CP mage!!

Idag har jag mensvärk

MEN

utan mens.

Sådan är smärtan idag,

suck!!!


"time to learn"



 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards