Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Bettan - 22 augusti 2011 05:57

Helgen låg framför mig som

en öppen oskriven bok.

Vi hade inget planerat,

alltså inget att göra sådär

som att åka iväg lr dylikt.


Vi hade dock sagt lite

vad vi skulle få gjort här

hemma.

MEN det skulle vi aldrig gjort.


Vi är inte klara med det.

Och helgen i sig blev inte

alls som jag tänkt mig...


Båda nätterna har varit

jobbiga då dogsen hållt

mig vakna fram och till.

Ut och in en gång i timmen,

som mest.


Men det är sånt man får

ta när dogsen blir dåliga

i magen.

Och det är inget dem kan hjälpa,

det kan hända dem lika väl

som att hända oss...


Igår sov jag tills tolv,

sen var dagen fördärvad...

Och Stefan han jobbade

Hela Dagen.

Så dagen igår den bjöd

inte på mycket vettigt.


Men men det är såhär

det kan bli emellanåt.

Haha, nästa bättre

med en planerad helg!!

DÅ blir man inte besviken....

Nu ska vi se

vad denna veckan

har att erbjuda...



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards