Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Bettan - 7 augusti 2011 22:20

Det är verkligen riktigt länge sedan

jag har ett kraftigt migrän anfall.

Under hela min sjukskrivning har jag

fått vara utan dem.

Visst haft nåt känn kanske 3 gånger,

men då har EN tablett hjälpt sen

har de inte blitt något mera.


Idag vaknar jag med VÄRSTA

tänk bara smärtan.

Migrän.

Det går inte att beskriva.

Det gör bara så jävla ont.

Jag visste inte om jag

skulle sitta eller stå.

 

Så satans obehagligt.

Jag hatar det.

Och det värsta var att jag

kommer inte ens ihåg att

anfallen dem gör så ont....


Hur fan kan man glömma DEN smärtan?!

 

4 tabletter senare börjar det sakta

men säkert att försvinna.

UNDERBAR DEN KÄNSLAN...

 

Verkligen inte fått mycket gjort idag,

sov till klockan ett.

Eller jag låg iaf i sängen.

Efter det lite fix & trix.

En sväng till Mjällby med Svärmor.


Sådan har min söndag varit.

Har varit med om bättre söndagar,

helt klart!!


Hade jag inte varit ledig imorgon

hade jag gråtit nu!

Imon måste jag göra allt jag

inte gjort idag...

Men jag ska inte ta så allvarligt,

på det här med städningen.

Svärmor pratade vett med mig, haha!

Fin är hon min Svärmor, den bästa   

 

God natt.

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards