Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Bettan - 5 augusti 2011 21:46

= ledig i FYRA dagar.

Semester Måndag & Tisdag.


Någon i familjen fyller ju

jämnt på Tisdag, hihi!
Och inte är det jag   


Så helgen kommer bestå

av mycket städning.

Tråkigt, men nödvändigt.


Men faktiskt bra med kalas

på så vis att då blir det

lixom städat, haha!


Och när man väl har börjat

så går de fan rätt så snabbt.

Eller det känns iaf jävligt

bra när man är klar!..


Kommer få städa där uppe

oxå tror jag nog.

Då jag är rätt så säker på

att de kommer gås huse-syn...


Vädret de får utvisa om

jag kommer putsa fönstren

eller inte.

Vid regn kommer de kännas

meningslöst lixom...


Känns nästan som de även

om det är sol, haha!

Då dem är rena En Dag,

på sin höjd!...

Otacksamt Jobb de där!

 

Tror min själv att det är

läggdags nu snart.

Ska se om jag kan få mer

än 4-5 timmars sömn..


Dock ska jag upp tidigt

och rasta de BIG boys.

Men sover jag nu snart,

kan jag nog få ihop

ett gäng med timmar...

God natt.



Av Bettan - 5 augusti 2011 05:40

Klockan ringde och jag kände mig

mera död än levande.

Orkade fan knappt öppna ögonen.


MEN till slut klev jag upp.

Och som i vanlig ordning

gav jag mig iväg på en

promenix även denna morgon.


Men herregud vad långsamt

det gick då!?

Gick verkligen på halv-fart!!


Varken ork eller energi till

att öka takten..

Det var som bortblåst.

Kändes som om jag gick

i qvicksand ungefär.


Tänkte först att jag skulle

gå en kortare runda än vanligt.

Men NEJ, jag tog samma som

jag gått hela veckan.


En halv timma har jag gått på innan.

Och idag tänkte jag fan att den

måste iaf ta typ en kvart längre..


Men nej nej, jag gick nog inte så

sakta som jag själv tyckte.

Då de bara tog 5 minuter längre

än vanligt.

Det var inte bara orken

och energin som saknades

denna morgon..


Magen har oxå en bricka

i spelet, som vanligt.


Att ut och gå och behöva

gå och knipa är inte så

jävla trevlig..

SUCK!


Idag var en sån jävla dag.

Hatar det.

Hatar den...

Jag slipper iaf nu att oroa

mig över det här med avföringsprovet.

För att det är fixat och klart.


En sak mindre att tänka på.

Är iaf nåt positivt..


Måtte de visa bra resultat.

Orkar inte med detta längre snart..

Äntligen Fredag!

Äntligen Helg..


En helg som är delvis planerad,

men oxå oplanerad..


Men & andra sidan finns här

att göra lixom.

STÄDA.

Står högt upp på listan.


Är ju någon som fyller

år nästa vecka, hihi!!   

Trevlig Fredag!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards